loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 125 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

آبیشک باچان:"بول باچان" سخت ترین فیلم زندگی حرفه ای من

آبیشک باچان که نقش مکمل مرد را در "بول باچان" در کنار آجی دیوگان برعهده دارد،در جدیدترین اظهارنظرش عنوان کرده بول باچان سخت ترین فیلم زندگی حرفه ای من بوده است. وی گفته: من فکر میکردم یک فیلم ساده کمدی را بازی خواهم کرد و همه چیز بخوبی و آسانی به پیش خواهد رفت اما الان می توانم بگویم بول باچان واقعا سخت ترین فیلم من بوده تا پیش از این هم فیلم های دشوار زیادی کار کرده بودم اما آنها در مقایسه با این فیلم چیزی نبودند. من هم بسیار سخت برای این فیلم کار کرده ام و تمام توانم را برای ایفای بهترین نقشم گذاشته ام.

وقتی از وی بخاطر بازیش در "دوستانا" که کمدی زیبایی بود قدردانی شد وی گفت: "بول باچان" کاری کاملا متفاوت تر از "دوستانا" است. روهیت شتی(کارگردان) و آجی به من آموختند نوع جدیدی از کمدی را که در این فیلم لازم بود.روهیت حدود یک هفته قبل از شروع فیلمبرداری سکانس های من چون معلمی سخت کوش با روش های خاص خود مرا برای ایفای بهتر نقشم راهنمایی میکرد.اعتماد کامل به کارگردان فیلم بهترین پشتوانه یک بازیگر می تواند باشد و برای او بسیار حیاتی است، آنها پیش از این نیز در "ضامن" در کنار یکدیگر کار کرده بودند.من اعتماد واعتقاد خاصی به روهیت دارم و همچنین آجی دیوگان مثل برادر بزرگ من هست و نیمی از اعتقادم در این فیلم به اوست،من فکر میکنم او یک ستاره بزرگ هست و حامی خوبی برای من.

بول باچان بازسازی کمدیی کلاسیک با نام گولمال هست که توسط روهیت شتی کارگردانی شده و ستارگان فیلم آجی دیوگان،آبیشک باچان،آسین و پراچی دیسای می باشند،این فیلم که یکی از بزرگترین های سال هست بزودی در 6 جولای اکران خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 3,826
  • بازدید سال : 24,279
  • بازدید کلی : 351,603
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود