loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 88 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

آنوشکا شرما: من مشتاقانه منتظر کار با آنوراگ کاشیاپ هستم

آخرین خبرها از پروژه های پیشنهادی به آنوشکا حکایت از آن داشت که وی برای پروژه بلند پروازانه "بمبئی مخملی" آنوراگ کاشیاپ نهایی شده است. "بمبئی مخملی" که فیلمی درام هست براساس افسانه بمبئی که مربوط به دهه شصت است و توسط مورخ برجسته گیان پراکاش(استاد تاریخ دانشگاه پرینستون) نوشته شده است، ساخته خواهد شد.

آنوراگ کاشیاپ برای قهرمان مرد فیلم به امیرخان نزدیک شده بود که حتی امیرخان این اسکریپت را دوست داشته ولی موفق نشده این فیلم را در برنامه پرمشغله خود بگنجاند بنابراین آنوراگ به سراغ گزینه بعدی خود رانبیر کاپور رفته و او را برای این نقش نهایی کرده است.

آنوشکا در مصاحبه اخیرش در اینباره گفته: من کار با آنوراگ کاشیاپ را دوست دارم و می خواهم هرچه سریعتر فیلمبرداری پروژه آغاز شود. من نمی توانم در مورد چیزهای دیگری(همبازی شدنش با رانبیر کاپور) صحبت کنم تا تایید شوند، حتما در زمان مناسب همه چیز اعلام خواهد شد.

وی درباره پروژه "ماترو کی بیجلی کا ماندولا" نیز صحبت کرده و گفته: فیلمبرداری کار به پایان رسیده، من خوشحالم از اینکه با ویشال باردواج و ایمران خان کار کرده ام.بهترین قسمتی که می توانم در مورد فیلم ویشال بگویم این است که شخصیت ها بخوبی نوشته شده اند. این یک فیلم سرگرم کننده است. این فیلم برای ژانویه سال آینده آماده اکران خواهد شد.

وی هم اکنون مشغول فیلمبرداری پروژه بدون عنوان یاش چوپرا در کنار شاهرخ خان و کاترینا کیف هست و بعد از آن فیلمبرداری پروژه راج کومار هیرانی با نام "پی کی" که ستاره مرد مقابلش امیرخان خواهد بود آغاز میشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 3,768
  • بازدید سال : 24,221
  • بازدید کلی : 351,545
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود