loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 396 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود NG Supercar Porsche 2012 مستند پورشه
| مستندی از Porsche iconic 911 محصول 2012 شبکه National Geographic با دو کیفیت HD & XviD |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

| با دو کیفیت مختلف برای سلیقه های مختلف |

برای علاقه مندان به اتومبیل های بسیار پیشرفته و مدرن دنیا ، مستندی آماده کرده ایم.این مستند در مورد اتومبیل پورشه و از سری مستند های Supercar شبکه National Geographic می باشد که در هر آنچه در مورد پورشه iconic 911 لازم باشد به شما معرفی خواهد کرد.
پورشه ۹۱۱ یک خودروی اسپرت محصول شرکت پورشه آلمان است. این خودرو دارای طراحی شناخته شده می‌باشد و موتور آن در عقب خودرو قرار می گیرد. از زمان معرفی آن در سال ۱۹۶۳، این خودرو به طور مداوم مورد توسعه و تغییر قرار گرفته است ولی طراحی اولیه آن دست نخورده باقی مانده است.
در نظرسنجی بین‌المللی سال ۱۹۹۹ برای جایزهٔ خودروی سده، ۹۱۱ پنجم شد و تنها خودرویی در ۵ خودروی اول بود که همچنان تولید می شد. این خودرو از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز در حال تولید است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


abardownloadiha بازدید : 823 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود RemoveIT Pro v7.65 Enterprise Edition نرم افزار مقابله با بد افزارها و برنامه های جاسوسی
RemoveIT PRO یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه شناسایی و حذف تمامی ابزارهای جاسوسی و بدافزارها می باشد. این نرم افزار قدرتمند جز آندسته از برنامه هایی می باشد که می تواند برای تمامی سیستم ها مفید واقع شود و بطور کاملا حرفه ای از سیستم شما مراقبت کند. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا تمامی ویروس هایی که دیگر آنتی ویروس های مشابه قادر به شناسایی آنها نیستند را شناسایی و سپس حذف کند. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع ویروس ها , برنامه جاسوسی و مخرب , تروجان ها و کرم های اینترنتی را در کمترین زمان ممکن شناسایی و براحتی اقدام به نابودسازی آنها کنید. این نرم افزار می تواند تمامی فرآیندهای سیستم در زمان بارگذاری و اجرای برنامه ها در زمان بالا آمدن ویندوز را چک کرده و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت آلوده بودن و مشکلات بوجود آمده به شما اطلاع خواهد داد.



abardownloadiha بازدید : 249 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper 18
این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.


abardownloadiha بازدید : 272 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

|تا قسمت ۲۷ اضافه شد|

دانلود سری جدید خانه اجاره ای با لینک مستقیم

قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.


abardownloadiha بازدید : 293 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 13 نسخه BlackBox


باز هم سالی دیگر و باز هم عنوانی دیگر از سری بازی های محبوب سبک فوتبال، یعنی FIFA. همه ی علاقمندان به این ورزش هر سال به عرضه شدن نسخه ای جدید از سری بازی های پرطرفدار FIFA حول ماه سپتامبر عادت کرده اند و اینبار نیز در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری عنوانی دیگر از این سری بازی ها منتشر شده است. شاید این سری فوتبالی، جزء معدود سری بازی هایی باشد که تمام کنسول های نسل حاضر و حتی نسل گذشته را ساپورت می کند.مهمترین بخش در یک بازی ورزشی قطعاً گیم پلی آن است که FIFA 13 نیز همانند عناوین گذشته ی این سری از این قاعده مستثنا نیست. شاید در نگاه اول، گیم پلی آن تغییرات اندکی نسبت به FIFA 12 داشته باشد ولی وقتی کمی دیدمان را به آن گسترش می دهیم و به بررسی ریزترین مسائل در آن می پردازیم، قطعاً طیف تغییرات گیم پلی این عنوان نسبت به FIFA 12 بسیار افزایش می یابد. برخی از سیستم هایی که در عنوان قبلی این سری وجود داشت، در FIFA 13 نیز قابل مشاهده است. البته شایان ذکر است که برخی از این سیستم ها بهبود یافته اند و ایرادهایشان برطرف گردیده است. اولین سیستمی که قصد داریم به معرفی ویژگی های مختلف آن بپردازیم، Player Impact Engine نام دارد.در آخر باید گفت FIFA 13 اینبار گام بلندتری را در راستای تحقق رویای دیرینه ی دیوید روتر، یعنی رسیدن به اوج قله ی ساخت یک فوتبال طبیعی شبیه سازی شده برداشته است. همه چیز اینبار دست بر دست یکدیگر داده اند تا کاربران بتوانند در یک دنیای مجازی به انجام مسابقه ی فوتبال بپردازند.


abardownloadiha بازدید : 284 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
(91/7/8) تغییرات:

پچ جدید با نامPESEdit 2013 Patch 1.1 اضافه شد.

سری بازی های PES که یکی از کاملترینبازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیعتر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهترو مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفتکافی انجام شده است.


abardownloadiha بازدید : 109 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

پخش تمامی دیسک های دی وی دی با BlazeDVD Professional 6.1.1.4

BlazeDVD Professional یک ابزار کامل و آسان برای استفاده از دی وی دی ها ، انواع ویدیو سی دی ها ، سی دی های صوتی و مدیا پلیر است. این نرم افزار یک ابزار با ثبات ، ساده و در عین حال در کیفیت برترین است.این ابزارمی تواند تمام خواسته های شما را در دی وی دی و کار های مربوطه را تامین نماید.علاوه بر آن ویژگی های عمومی نرم افزار BlazeDVD ، می تواند کیفیت و. ویژگی های دالبی را برای کاربران خود فراهم نماید. صبط دی وی دی ها ، پوسته های زیبا ، عکی های پلی بک و DV ، گرفتن عکس و بوک مارک ها ،پشتیبانی از پسوند های DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و دیگر پسوند های مشهور سبب شده است تا این نرم افزار یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.


abardownloadiha بازدید : 60 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
دموی آلبوم جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام خونه ی غرور با سه کیفیت ...

( ترانه سرایان : مهدی احمدوند و شهرام جلیلی ، آهنگ : مهدی احمدوند و سامان جلیلی )

( تنظیم کنندگان : مهدی احمدوند و حمید مرادی ، آلبوم کامل نیز بزودی از همین وبسایت پخش خواهد شد )

http://www.msbox.in/music/faham/music/Mehdi%20Ahmadvand..jpg


abardownloadiha بازدید : 91 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

سر انجام پس از مدتها انتظار آلبوم يكي هست با صداي مرتضي پاشايي منتشر شد ...
ترانه نبض احساس از اين آلبوم جهت معرفي و دانلود بر روي وبسايت قرار گرفته است

علاقه مندان محترم ميتوانند آلبوم را به صورت كامل و ارجينال از تمامي فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي و هنري سراسر كشور تهيه نمايند


abardownloadiha بازدید : 102 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

برنامه ی امنیتی Dr.Web Security Space 7.0.1.09060

بسته ی امنیتی Dr.Web منتشر شده برای نسخه ی مختلف ویندوز حفاظت از سیستم شما و اطلاعات مهم شما را در درستور کار خویش قرار داده است. برای شناسایی برنامه های مخرب از هر گونه منابع خارجی دریغی صورت نمی گیرد.دکتر وب ضدویروسی که محصول کشور روسیه می‌باشد و در سال 1992 منتشر شد.دکتر وب اولین ضدویروسی بود که توانست کرم‌اینترنتی کد سرخ (Code Red) را که باعث آلودگی 250000 هزار رایانه در آمریکا و اروپا شده‌بود، شناسایی‌کند.شناسایی واز بین‌بردن بدافزارها بر روی هارد دیسک، حافظه فلش و RAM یکی از پارامتر های مهم این نرم افزار است.ویژگی های برتر این نرم افزار عبارتند از ، ازدارنده بلادرنگ از فراخوانی خودکار فایل‌های موجود در هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی رام و حافظه فلش ،شناسایی ویروس‌های قرار داده شده در فایل‌های آرشیوی تودرتو ،تکنولوژی FLY-CODE که اجازه بررسی فایل‌های فشرده‌شده به‌وسیله پکرهای(Packers) ناشناخته را می‌دهد.


abardownloadiha بازدید : 124 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

FiFa 13 Xbox دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360


abardownloadiha بازدید : 87 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت هفتم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۷ Serial Khane ejareie

سریالخانه اجاره ای : قسمت هفتم – ۷ – هفتمین قسمت

شهریور ماه۹۱

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۸ شهریورماه ۹۱

دانلود سری جدید سریال خانه اجاره ای – قسمت ۷

سرور مدیافایر


abardownloadiha بازدید : 116 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت ششم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۶ Serial Khane ejareie

سریالخانه اجاره ای : قسمت ششم – ۶ – ششمین قسمت

شهریور ماه۹۱

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۵ شهریورماه ۹۱


abardownloadiha بازدید : 355 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت پنجم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۵ Serial Khane ejareie

سریالخانه اجاره ای : قسمت پنجم – ۵ – پنجمین قسمت

شهریور ماه۹۱

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۳ شهریورماه ۹۱


abardownloadiha بازدید : 144 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت چهارم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۴ Serial Khane ejareie

سریالخانه اجاره ای : قسمت چهارم – ۴ – چهارمین قسمت

شهریور ماه۹۱

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت چهارم “ – سری جدید

بازیگران خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران:
محمد کاشانی,حمید رحیمی نادی,مهران غفوریان …

کارگردان: شاهد احمدلو
زمان پخش: شنبه – دوشنبه – چهارشنبه

تاریخ پخش: ۱۱ شهریورماه ۹۱


abardownloadiha بازدید : 152 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید با لینک مستقیم _ ۳ Serial Khane ejareie

سریالخانه اجاره ای : قسمت سوم – ۳ – سومین قسمت

شهریور ماه۹۱

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید

بازیگران سریال خانه اجاره ای : مهران غفوریان ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، ارژنگ امیر فضلی

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت سوم “ – سری جدید

زمان پخش : شهریور ماه ۱۳۹۱


abardownloadiha بازدید : 209 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای

” قسمت دوم “ – سری جدید

شهریور ماه۹۱

دانلود رایگان سریال ایرانی خانه اجاره ای ” قسمت دوم “ – سری جدید

داستان سریال خانه اجاره ای : قصه این سریال در یک مجموعه مسکونی می‌گذرد که چند خانواده، هرکدام با مختصات و ویژگی‌های خاص خود در آن زندگی می کنند و در این راستا معضلاتی چون کلاهبرداری، ثروت اندوزی، ساده‌لوحی، تأثیرات مخرب بخشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و… به تصویر کشیده می‌شود.


abardownloadiha بازدید : 92 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود Pinnacle Studio Ultimate v16.0.0.7‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏‏ - نرم افزار ویرایش و تدوین حرفه ای فیلم

استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتالی امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر به و کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری از برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمک نرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. بسیاری از افرادی که در استفاده از نوع دوربین ها فعالیت می کنند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از نرم افزارهای کمک بهره می برند. بسیاری از نرم افزارها را می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را برای انجام عملیات ویرایشی تصاویر رفع می کنند.

Pinnacle Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار بر روی فایل های تصویری و انجام عملیات های مختلف بر روی آن ها می باشد. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است، کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند.

در این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر موجود بر روی دوربین ها را به هارد دیسک منتقل نموده و سپس با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به انجام عملیات های مختلف ویرایشی نمایند. همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ساخت و تهیه کلیپ های مختلف تصویری برای انتشار بر روی دیسک ها و یا وب نمایند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد.


abardownloadiha بازدید : 78 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

| ترانه : امید اطهری نژاد ، ملودی و تنظیم : سیروان خسروی |

| گیتار الکتریک : نیما رمضان ، ساکسفون : هومن نامداری |

| ورژن جدید این آهنگ با تنظیمی کاملا متفاوت و با اجرای جدید هم اکنون تقدیم شما می گردد |

| نسخه قبلی این آهنگ ، مرداد ۸۴ پخش شده بود |

ورژن جدید آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی تو خیال کردی بری با صدای سیروان خسروی ،

abardownloadiha بازدید : 97 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

| تنظیم : محمد مجرلو - ملودی : حمید عسکری - ترانه : زهرا کلاته |

| این آهنگ مربوط به تیتراژ پایانی سریال دختران حواست که بزودی از شبکه ۵ پخش خواهد شد |

| کیفیت اصلی , ارجینال |

حمید عسکری- برای خونه دلتنگم-Hamid Askari - Baraye Khooneh Deltangam

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 3,245
  • بازدید سال : 23,698
  • بازدید کلی : 351,022
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود