loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 87 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

پسر شیلپا او را از خواب محروم کرده است!

شیلپا شتی که مدتی است به جمع مادران بالیوودی پیوسته سخت مشغول نگهداری از پسرش ویان می باشد،وی حتی وقت سر زدن به توییتر را برای دادن توییت جدید ندارد چرا که بتازگی توییتی از وی منتشر شده با این متن "مادر بودن یک کار تمام وقت هست!من ستایش میکنم مادرانی را که هم به نوزاد خود رسیدگی میکنند و هم شاغل هستند و همزمان به کارشان میرسند.من آنقدر با ویان مشغول هستم که حتی شبها از خواب نیز محروم شده ام.او تمام وقت مرا گرفته و من خوشحالم از این موهبت الهی"

پسر شیلپا و راج کاندر(تاجر) در بیست و یکم ماه می بدنیا آمده و شیلپا گفته ویان ترکیب کاملی از من و راج هست،او هدیه پربرکت خداوند برای ماست.شیلپا نیز همچون آیشواریا رای مشغول لذت بردن از اوقات مادر بودنش هست و گفته پس از اینکه کمی پسرم بزرگتر شد شاید به کارم ادامه بدهم ولی اکنون ویان باید چیزهای زیادی از من بیاموزد،گاهی اوقات خسته میشوم اما ویان پر از انرژی است که من از این حس شگفت انگیز مادر بودن نمی توانم دست بکشم.

(مادر بودن واقعا سخته من هم الان دارم تجربه اش میکنم تا چهار ماهگی خواب برام معنایی نداشت و الان هم شیطنت بچه ام اما شیرینی و لذت مادر بودن خیلی دلنشین هست و وقتی بچه ات رو در آغوش میگیری یا خنده ی اونو میبینی حسی در آدم بوجود میاد که قابل توصیف نیست.)

برچسب ها شیلپا شتی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 3,374
  • بازدید سال : 23,827
  • بازدید کلی : 351,151
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود