loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 123 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

کارینا: ازدواج من تبدیل به یک شوخی ملی شده است!

کارینا: این خیلی بد است که ازدواج من تبدیل به یک شوخی ملی شده است! من هر جا که میروم سوالات و زمزمه ها تنها در مورد ازدواج من و سیف است. حتی بعضی ها بخود اجازه میدهند و در رسانه ها نظر شخصی خود را در اینباره بیان میکنند، فکر میکنم ازدواج من تبدیل به یکی از نگرانی های ملی هند شده است. من هر زمان که بخواهم ازدواج کنم مطمئنا تمام طرفدارانم را در جریان میگذارم و اگر میخواستم تاکنون می توانستم پنهانی ازدواج کنم و سپس آن را اعلام کنم. رسانه های ما همیشه فراتر از یک نقطه پیش میروند و با خبری نادرست باعث نابودی و لگدمال شدن شخصیت و آبروی یک فرد میشوند. من هر خبری که در موردم باشد در توییتر اعلام خواهم کرد و بهترین و مطمئنترین منبع خبری این سایت خواهد بود.

وی که چندی پیش در فشن شو لکمه دیده شده بود در ست فشن شو بهمراه لباسهای طراحی شده توسط کالول داتا و پانکاج نیدی و بزودی نیز جدیدترین فیلمش "هیروئین" مادور باندرکار در سینماها اکران خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 3,505
  • بازدید سال : 23,958
  • بازدید کلی : 351,282
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود