loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 84 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

کارینا کاپور: "هیروئین" فیلمی کثیف نیست و کاری متفاوت تر از "درتی پیکچر" هست!

فیلم بعدی کارینا کاپور "هیروئین" که داستان زندگی پر فراز و نشیب یک هنرپیشه معروف و در نهایت سقوط یک ستاره را به تصویر میکشد شاید همانند فیلم سال گذشته ویدیا بالان "درتی پیکچر" باشد، اما کارینا هر گونه شباهت فیلمش با فیلم ویدیا را رد میکند.

کارینا میگوید: من پا در کفش کسی نکرده ام و پاهایم در کفش های مناسب و اندازه خودم هست(فیلمم مانند فیلم دیگری نیست)."هیروئین" فیلمی کثیف نیست و کاری متفاوت تر از "درتی پیکچر" هست! مقایسه این دو فیلم با هم ناعادلانه است! "درتی پیکچر" برای دهه هشتاد هست ولی "هیروئین" داستانی مدرن و روز هست. "درتی پیکچر" درباره زندگی دختر آیتم گرل های فیلم ها بود ولی "هیروئین" درباره زندگی سوپراستار زن فیلم ها. من این فیلم را بخاطر فیلمنامه خوبش پذیرفتم و قصد رقابت با کسی را نداشته ام. من فکر میکنم باید مقایسه این دو را متوقف کنیم چون کاری بی فایده است.

وی حتی در مقایسه آهنگی از فیلمش با عنوان "هلکت جوانی" با "شیلا کی جوانی" کاترینا کیف گفته: هیچ جوابی برای آن وجود ندارد،آنها را با هم مقایسه نکنید. چون "هلکت جوانی" برای من است. گرچه کارینا هرگونه شباهت فیلمش با فیلم ویدیا بالان را منکرشده اما کارگردان فیلم مادور باندرکار امیدوار هست که کارینا نیز مانند ویدیا برای عملکردش در فیلم جایزه ملی را دریافت نماید.

مادور باندرکار گفته: کارینا کار افسانه ای را انجام داده است و من مطمئن و امیدوار هستم برای کسب جایزه ملی برای او. هنگامی که از کارینا درباره اینکه چه زمانی قصد دارد سینما را برای همیشه ترک کند و صحنه را برای جوانترها خالی بگذارد وی چنین میگوید: من هنوز به آن فکر نکرده ام، اما آرزو میکنم و امیدوارم که بتوانم کار کنم تا نود سالگی همچون زهره سگال، شاید این شانس را داشته باشم ولی من نمی روم تا کسی جای من را بگیرد. من عاشق کارم هستم و کاملا حرفه ای گرا آنرا ادامه خواهم داد.

"هیروئین" برای 21 سپتامبرامسال ریلیز شده که همزمان با تاریخ تولد کارینا نیز می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,402
  • بازدید ماه : 3,908
  • بازدید سال : 24,361
  • بازدید کلی : 351,685
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود