loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 116 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

کارینا کاپور: من هیچ شباهتی به کاراکترم در هیروئین ندارم

همه ی طرفداران بالیوود بخصوص هواداران کارینا کاپور منتظر اکران فیلم پرانتظار وی "هیروئین" هستند فیلمی به کارگردانی مادور باندرکار که داستان زندگی یک هنرپیشه زن با نام ماهی آرورا(کارینا کاپور) را به تصویر میکشد. گفته میشود که شخصیت ماهی آرورا از اکثر بازیگران زن بالیوودی الهام گرفته شده و به گفته خود کارینا هشتاد درصد این فیلم واقعیت محض است و تنها بیست درصدش داستان است.

کارینا درباره فیلم و شخصیتیش در آن چنین گفته: من فکر میکنم این فیلم هشتاد درصدش براساس واقعیت است، پس از تماشای این فیلم مردم می فهمند که چه اتفاقاتی در زندگی شخصی بازیگران روی میدهد. من بیش از حد اعتماد به نفس و هیجان برای موفقیت فیلمم دارم. مردم فکر میکنند شباهت زیادی بین من و کاراکترم در فیلم هست اما باید بگویم اینگونه نیست من در زندگی شخصیم چنین فردی نیستم، شخصیتم در فیلم درشت حرف زن، مرموز و غیرقابل پیش بینی است و این کاملا با شخصیت من متفاوت است. من خوشحالم که این فیلم در نهایت به من رسید و من و مادور توانستیم بهترین کارمان را برای نمایش ارائه دهیم. من از هرگونه سوتفاهم درباره شباهت فیلمم با فیلم دیگری(اشاره به فیلم درتی پیکچر) را قبول ندارم و این نقش من تاکنون در فیلمی بازی نشده است. من حتی سانسورهای اعمال شده در فیلمم بخاطر صحنه های سیگار کشیدن و برخی صحنه های خشن را درست نمی دانم چون در بسیاری از کانال های تلویزیونی ما نیز هم اکنون چنین صحنه هایی پخش میشود و بنظر من این نوعی تبعیض است که برای بسیاری از فیلم های ما قائل میشوند.

اگرچه کارینا بلاک باسترهای بزرگی چون تری ایدیتز،بادیگارد و گولمال ٣ را در کارنامه اش دارد اما باید منتظر فیلمی مسحور کننده از وی باشیم که اینبار خودش قهرمان اصلی داستان فیلمش هست. این فیلم در ٢١ سپتامبر امسال همراه با سایر ستارگانش آرجون رامپال،راندیپ هودا،دیویا داتا،شاهانا گوسوآمی، موگدا گودسه اکران خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 3,562
  • بازدید سال : 24,015
  • بازدید کلی : 351,339
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود