loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 116 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

رانبیر کاپور: من از پروژه آبیناو کاشیاپ کنار گذاشته نشده ام

اخیرا اعلام شده بود که آبیناو کاشیاپ(کارگردان موفق دابنگ) و رانبیر کاپور پروژه ای را با نام "بی شرم" خواهند داشت. اما سپس شایعه شد که رانبیر بخاطر پذیرفتن پروژه ویاکام ١٨ خود از پروژه خارج شده است، اما رانبیر این شایعات را رد کرد و گفت: من از پروژه بی شرم به کارگردانی آبیناو کاشیاپ کنار گذاشته نشده ام و اینها فقط شایعه است. اما وی اعتراف کرد تولید این فیلم با مشکلاتی روبرو شده که ممکن است است تولیدش برای مدتی به تاخیر بیفتد ولی در حال حاضر من بخشی از این پروژه هستم و هرگاه کارگردان من را نخواهد آن موضوعی متفاوت هست اما تا آنجایی که من می دانم من را برای انجام این نقش انتخاب شده ام و آنرا انجام خواهم داد.

همچنین افشا شده آبیناو پارینیتی چوپرا را برای نقش اصلی زن داستان برگزیده است. اما با توجه به مشکلات پیش آمده هنوز برنامه ریزی برای تولید و کلید خوردن این فیلم نشده است. با اینکه رانبیر سالهای کم کاری را پشت سر گذاشته و در سه سال تنها چهار فیلم ارائه داده است اما برای سال جدید(2013) آثارش را افزایش داده و به پنج پروژه رسانده است، یه جوانی هه دیوانی در کنار دیپیکا پادوکون، پروژه بدون عنوان زویا اختر در کنار کارینا کاپور، بمبئی وِلوِت در کنار آنوشکا شرما، بی شرم در کنار پارینیتی چوپرا و ویا کام 18 پروژه های قطعی شده وی تاکنون می باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 3,555
  • بازدید سال : 24,008
  • بازدید کلی : 351,332
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود