loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 172 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

یاش چوپرا: من به شاهرخ ایمان دارم

کارگردان و تهیه کننده معروف بالیوود یاش چوپرا که سالهاست در عرصه سینمای هند فعالیت دارد، در مصاحبه اخیرش در مورد جدیدترین ساخته اش" جب تک هه جان" با بازی شاهرخ خان در نقش قهرمان مرد فیلم چنین گفته: من تجربه فراوانی در کار کردن با او دارم، او هرگز نمی پرسد داستان چیست و دستمزد من چه مقدار هست! تا من از او دعوت میکنم او بدون معطلی قبول میکند و تا پرداخت دستمزدش او نمی داند چه مقدار دریافت میکند و وقتی من برای ملاقات قبل از شروع فیلمبرداری از او برای مباحثه درباره داستان و دستمزد دعوت میکنم او می گوید نیازی به این کار نیست، به همین خاطر هست که من همیشه به شاهرخ ایمان داشته ام.

آنها برای اولین بار با فیلم "دارر"(1993) همکاری خود را آغاز کردند که در باکس آفیس هیت شد و در ادامه با بلاک باسترهایی چون "دیل تو پاگل هه" و "ویر زرا" همکاریشون رو ادامه دادند و حالا بعد از هشت سال مجددا در کار مشترکی دیگر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. آدیتیا پسر یاش چوپرا نیز که تهیه کننده فیلم می باشد گفته: من خوشحالم که با هر دو آنها کار میکنم، با کارگردانی افسانه ای که فیلم هایش جادو میکند و با بازیگری که این جادو را به تصویر میکشد.

شاهرخ خان در این فیلم برای اولین بار با کاترینا کیف، ستاره دنباله دار اینروزهای بالیوود همبازی شده و همچنین دومین همکاریش رو با آنوشکا شرما بعد از "ربنه بنا دی جودی" تجربه خواهد کرد. این فیلم برای 13 نوامبر ریلیز شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,348
  • بازدید ماه : 3,854
  • بازدید سال : 24,307
  • بازدید کلی : 351,631
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود