loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 138 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

آیا ازدواج ویدیا بالان و سیدارت روی کاپور برای دسامبر برنامه ریزی شده؟

در حالی که رسانه ها بیش از اندازه از جزئیات مراسم ازدواج کارینا کاپور و سیف علی خان خبر و گاهی شایعه منتشر میکنند، ملکه حال حاضر بالیوود ویدیا بالان بی سروصدا در حال برنامه ریزی مراسم ازدواجش با سیدارت روی کاپور(تهیه کننده) برای دسامبر امسال می باشد. مدت زمان بسیار طولانی است که این دو با هم رابطه دارند و همیشه منکر این موضوع بوده اند.

ویدیا چندی پیش نیز منکر هر گونه رابطه با سیدارت شد و برنامه ریزی برای ازدواجش را شایعه ای از طرف رسانه ها تلقی کرد. وی گفته: من اعتراف میکنم من و سیدارت فقط با هم دوست هستیم نه فراتر از آن. من هیچ برنامه ای برای ازدواجم ندارم. هیچ حلقه نامزدی به من داده نشده. این در حالی است که من هیچ عجله ای برای ازدواج ندارم اما این موضوع در ذهن من است و بتازگی یک پیشنهاد هم داشته ام.

اما دوستان نزدیک آنها فاش کرده اند ویدیا و سیدارت اصرار دارند مراسم ازدواجشان در دسامبر امسال برگزار شود و در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای مراسم ازدواج هستند. حتی چند ماه پیش نیز اقدام به خرید یک خانه شیک و مدرن در حومه مومبای نزدیک به دریا کرده اند.

تاکنون نیز هیچکدام از این دو کبوتر عاشق این شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده اند!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 694
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 4,016
  • بازدید سال : 24,469
  • بازدید کلی : 351,793
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود