loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 131 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

امیرخان: کار با ریما کاگتی عالی بود

با انتشار دومین تیزر فیلم تلاش مخاطبان در انتظار مشتاق تر از پیش برای اکران این فیلم هستند. تهیه کنندگان فیلم فرهان اختر و ریتیش سیدوانی و همچنین کارگردان فیلم ریما کاگتی در حال حاضر تبلیغات را برای فیلمشان آغاز کرده اند. با اینکه امیرخان برای فیلمبرداری دووم 3 در شیکاگو بسر می برد اما بخشی از عوامل تبلیغاتی فیلم محسوب میشود.

وی می گوید: کار تبلیغاتی برای تلاش آغاز شده، هر چند من در شیکاگو هستم اما به لطف اینترنت من نیز بسیار درگیر این فرآیند هستم. ریما کارگردان بزرگ و فوق العاده ای است، کار با او عالی بود چرا که او به من درباره بسیاری از چیزهایی که در مورد کاراکترم نمی دانستم و به آنها فکر نکرده بودم اشاره های بجایی میکرد و من به کمک این راهنمایی ها بود که توانستم به بهترین قالب برای نقشم درآیم و ایفاگر بهتر نقشم باشم. او بسیار هوشمند است و بخوبی می داند از بازیگرش چه میخواهد و تمام خواسته هایش از کاراکتر مورد نظر را بخوبی به بازیگر منتقل میکند و من از کار کردن با او بسیار لذت بردم.

او در ادامه افزوده: من با تلاش به ارمغان آورده ام ژانرهای پلیسی-جنایی به فراموشی سپرده شده ای که در آثار معروفی چون هوراح بیردج(1958) با بازی آشوک کومار و مادو بالا و همین طور ماتوماتی(1958) با بازی دیلیپ کومار و ویجنتی مالا دیده ایم. این ژانر سالهاست که در سینما از بین رفته و تا سالها هم بازنخواهد گشت. تلاش هیجان انگیز است چرا که نشان میدهد زندگی تاریک شهر را که در آن جیب برها، فاحشه ها و .... چطور زندگی میکنند.

پیش بینی فروش بالا برای تلاش زیاد هست و با آمدن فیلمی از امیرخان قدرت شماره باکس آفیس هند بعد از حدود دو سال و نیم، سلمان خان را که در این مدت در گیشه ها قدرت نمایی میکرد از صحنه ی قدرت خارج خواهد کرد یا خیر. تلاش همراه با ستارگان بزرگ و تحسین برانگیزش امیرخان،رانی موکرجی و کارینا کاپور برای 30 نوامبر امسال ریلیز شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 3,775
  • بازدید سال : 24,228
  • بازدید کلی : 351,552
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود