loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 147 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

شاهد کاپور: می خواهم فیلم های بیشتری کار کنم!

در دو سال گذشته سوپراستار جوان و با پشتکار بالیوود تنها دو فیلم "موسم" و "تری مری کاهانی" را در صفحه نمایش داشته که هر دوی آنها با استقبال خوبی روبرو نشده اند و نتوانستند در باکس آفیس انتظارات را برآورده کنند. این بازیگر بتازگی تصمیمی آگاهانه گرفته تا فیلم های بیشتری را امضا کند و بیش از یک فیلم را در زمانی خاص بازی نماید.وی میگوید: در حال حاضر سه فیلم را امضا کرده ام، فیلم مانیش شرما که فیلمبرداریش از اواسط آگوست آغاز میشود و تا نوامبر پایان می یابد،فیلم پرابهو دئوا از فوریه سال آینده کلید میخورد چونکه وی تا آن زمان مشغول فیلم دیگری است و فیلم دیگرم با بیجوی نامبیر هست که در سال آینده فیلمبرداریش آغاز خواهد شد. حتی پیشنهادات دیگری نیز دارم که ممکن است به آنها نیز پاسخ مثبت بدهم و به تعداد فیلم های سال آینده ام افزوده شود.من تصمیم گرفتم انواع فیلم ها را کار کنم و اینکه به من انتقاد شده که کم کار هستم و من می خواهم فیلم های بیشتری کار کنم و احساس میکنم لازم است تعداد پروژه های بیشتری را قبول کنم.

وی درباره جدیدترین پروژه پیشنهادیش که "پاتا پوستر نیکلا هیرو" راج کومار سانتوشی هست نیز گفته: من با راج ملاقات کرده ام ولی این فیلم را امضا نکرده ام.این در حالی است که تهیه کننده فیلم رامش تورانی اعلام کرده بود ما شاهد کاپور را برای این فیلم نهایی کرده ایم، اما شاهد این خبر را تکذیب کرد.

برچسب ها شاهد کاپور ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 3,986
  • بازدید سال : 24,439
  • بازدید کلی : 351,763
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود