loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 107 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
شاهرخ خان برای بازی بعنوان بازیکن هاکی انتخاب شد

پس از موفقیت فیلم هایی که براساس زندگی واقعی اشخاص معروف ساخته میشوند همانند درتی پیکچر،پان سینگ تومار و در آینده ای نچندان دور باگ میکا باگ فرهان اختر که از این دسته اند،اینبار شاهرخ خان میخواهد شخصیت واقعی رو با عنوان دیان چند که یک بازیکن هاکی می باشد به تصویر بکشد.وی که در چکده ایندیا بخوبی از پس نقش یک مربی هاکی تیم دختران برآمد حال به نقش بازیکن هاکی نیز نزدیک شده است.
در گفتگویی که با شاهرخ در مورد این پروژه به عمل آمده وی چنین گفته: بله این نقش به من پیشنهاد شده که من زندگی بازیکن افسانه ای هاکی دیان چند رو بازی کنم.هاکی بعنوان یک ورزش بتازگی وارد زندگی من نشده بلکه از دوران مدرسه و دانشگاه که من ورزش میکردم بازی هاکی را نیز بسیار انجام میدادم.
دیان چند کاپیتان هاکی تیم ملی هند بود و بازیکنی فوق العاده بود چرا که باعث دستیابی تیم کشورش به چندین مدال طلای المپیک بوده و ایفای این نقش و ساخت این فیلم می تواند ادای احترامی باشد به مرد افسانه ای هاکی هند که برای کشورش غرور را به ارمغان آورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 3,552
  • بازدید سال : 24,005
  • بازدید کلی : 351,329
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود