loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 40 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)
امیرخان میخواهد با ویدیا بالان کار کند

بعد از موفقیت های پیاپی ویدیا با اجرای نقش های شگفت انگیزش در فیلم های پا(2009) آر بالکی در کنار آمیتاب باچان، ایشقیا(2010) ویشال باردواج در کنار نصیرالدین شاه، نو وان کیلد جسیکا(2011) راج کومار گوپتا در کنار رانی موکرجی، درتی پیکچر(2011) میلان لودریا و کاهانی(2012) سوجوی گوش امیرخان بازیگر کمال گرا و بااستعداد بالیوود رو تحت تاثیر خود قرار داده بطوری که امیر درباره او چنین می گوید: من فکر میکنم ویدیا تنها یک نام نیست بلکه او بسیار با استعداد است و بازیگر فوق العاده ای هست،من خیلی دوست دارم در فیلمی با او کار کنم.
اگر چه امیرخان اظهار داشته آخرین فیلم
(کاهانی) ویدیای سی و چهار ساله را ندیده است اما اقرار کرده بازی وی بی نظیر است چرا که من چیزهای خوبی درباره ی آن شنیده ام و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است و مردم از او قدردانی نیز کرده اند و فیلم های اخیر وی را بسیار دوست داشته اند. من به او تبریک میگویم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,167
  • بازدید ماه : 3,673
  • بازدید سال : 24,126
  • بازدید کلی : 351,450
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود