loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 153 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کارینا کاپور: موفقیت ویدیا چشمگیر است

کارینا که قهرمان زن بسیاری از فیلم های بلاک باستر سینمای هند در کنار خان های بزرگ بالیوود بوده، روند فوق العاده و رو به رشد ویدیا بالان بعنوان یک بازیگر زن وی را ترسانده هست چرا که ویدیا جای خالی قهرمان مرد فیلم را نیز بخوبی پر کرده و خود قهرمان اصلی فیلم شده است.کارینا وقتی درباره موفقیت ویدیا صحبت میکند اقراری حمل بر تهدید موقعیت خود نیز میکند.

"ویدیا جریان اصلی داستان فیلم هایش می باشد، که بسیار در باکس آفیس مورد استقبال قرار گرفته و موفق بوده است.او کار بزرگی کرده،من و ویدیا کاملا متفاوت عمل کرده ایم، ما فیلم های مختلفی را بازی کرده ایم، من کارهای موفقی چون بادیگارد و امکارا را دارم که در باکس آفیس و از نظر منتقدان خوب ظاهر شدن، برای من مهم تر از جوایز فیلم هایی هست که من برای سرگرم کردن مردمم بازی میکنم،"هیروئین" هم به اندازه کافی جالب و مورد توجه خواهد بود. من احساس میکنم برای هر بازیگری فضا به اندازه کافی برای درخشش وجود دارد چون مخاطبان سلیقه های متفاوتی دارند.ویدیا بالان نامی هست که هم اکنون اِکتا کاپور به وی داده است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 770
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,586
  • بازدید ماه : 4,092
  • بازدید سال : 24,545
  • بازدید کلی : 351,869
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود