loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 114 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

ویدیا بالان:"گانچاکار" اولین فیلم کمدی من خواهد بود

ویدیا بالان پس از ارائه هیت های بی نظیر پا(2009),ایشقیا(2010),نو وان کیلد جسیکا(2011),درتی پیکچر(2011) و کاهانی(2012)،فیلم کمدی گانچاکار را در دست دارد.او برای بازی در این فیلم بسیار هیجان زده است بطوریکه در گفته هایش میشود به این موضوع پی برد. "این اولین فیلم کمدی من خواهد بود و من در مورد بازی در آن بسیار استرس دارم.

جالب است که بدانید ویدیا بالان بازیگری خود را با بازی در کمدیی تلویزیونی با نام"هم پانچ"آغاز کرده است،که تا تاریخ باقیست این کمدیی جزو بهترین های تلویزیونی هند خواهد بود. نقش مرد مقابل وی را همچون درتی پیکچر عمران هاشمی بر عهده خواهد داشت،هنوز زمان خاصی برای شروع فیلمبرداری آن اعلام نشده اما ویدیا گفته امیدواریم به شروع فیلمبرداری در ماه آگوست.

نکته قابل توجهی که در مورد پوشش ویدیا وجود دارد،پوشیدن ساری بجای پوشش غربی هست که اکثر بازیگران زن بالیوود از دومی تبعیت میکنند،اما ویدیا از معدود کسانی هست که ساری را به هر لباس دیگری ترجیح میدهد. او حتی گفته:من عاشق پوشیدن ساری هستم. من می توانم در ساری بخوابم.می توانم در ساری زندگی کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,205
  • بازدید ماه : 3,711
  • بازدید سال : 24,164
  • بازدید کلی : 351,488
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود