loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 129 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

کارینا کاپور و رانویر سینگ همبازی شدند

آخرین ساخته سانجی لیلا بانسالی گزارش(2010) که با بازی آیشواریا رای باچان و ریتیک روشن همراه بود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. کارینا کاپور همیشه آرزو داشته تا در اثری از سانجی بازی داشته باشد حالا با این پروژه هم کارینا و هم سانجی رویاشون به حقیقت میپیوندد.

سانجی در مورد انتخاب بازیگران پروژه جدیدش چنین میگوید: با کارینا سرصحنه فیلمبرداری هم دیل دچوکه صنم(1999)ملاقات کردم زمانی که وی مشغول فیلمبرداری اولین فیلم خود با عنوان ریفوجی بود.از آن زمان بدنبال فرصتی بودیم تا با یکدیگر همکاریی داشته باشیم که بالاخره این امر محقق شد و اما رانویر من بازی او در باند باجا بارات را بسیار میپسندم و فکر کردم وی بهترین ستاره مرد نقش مقابل کارینا خواهد بود و البته یازده آهنگ فیلم هم هست که باید در مناطق مختلف فیلمبرداری شود و من عقیده دارم زوج کارینا و رانویر برای این فیلم عالی عمل کند. وی اضافه کرد پروژه جدید من عنوانش رام لیلا نیست این عنوان را رسانه ها بر روی آن گذاشته اند همانگونکه بازیگران آنرا رانبیر کاپور و سوناکشی سینها اعلام کرده بودند. بهرحال فیلمبرداری این فیلم از جولای امسال آغاز خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 889
  • بازدید ماه : 3,395
  • بازدید سال : 23,848
  • بازدید کلی : 351,172
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود