loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 142 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

کنگانا گام های خود را با مادوری دیکشیت در "دِک ایشقیا" مطابقت میدهد!

سرانجام بزودی فیلمبرداری دِک ایشقیا که قسمت دوم ایشقیا 2010 می باشد آغاز خواهد شد. کارگردان فیلم آبیشک چائوبی از کنگانا راناوت خواسته است رقص خود را با مادوری دیکشیت تازه بازگشته به بالیوود هماهنگ کند چرا که کنگانا بعنوان بازیگر نقش مکمل زن فیلم بازی خواهد کرد.آبیشک اضافه کرده من به موسیقی و رقص در فیلمم بسیار اهمیت میدهم در ایشقیا این کار بخوبی انجام شد و حالا در دِک ایشقیا نیز همین کار انجام خواهد شد البته با آهنگهایی متفاوتتر و اجراهایی بهتر و بیشتر.

در دِک ایشقیا همان بازیگران مرد ایشقیا نقش آفرینی میکنند،نصیرالدین شاه و ارشد وارسی که در دِک ایشقیا از گوراکپور به محل جدیدی میروند و در آنجا با یک خانواده مسلمان ملاقات میکنند که شامل مادوری دیکشیت و کنگانا راناوت می باشد، که داستان عاشقانه ای بین مادوری و نصیرالدین و همچنین کنگانا و ارشد رقم میخورد.

آبیشک گفته من برای ساخت قسمت دوم ایشقیا مردد بودم چرا که آن کار بسیار سختی بود(نوشتن ادامه ایشقیا)، من اینبار کاراکترهایم را در محیطی متفاوت قرار دادم و تصمیم به ساخت دِک ایشقیا گرفتم.من تصمیم دارم با دِک ایشقیا احیا کنم دوباره نسل کشی مسلمانان و انقراض آنها را و با درامی اجتماعی بیان کنم ظلمی را که به آنها شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,532
  • بازدید ماه : 4,038
  • بازدید سال : 24,491
  • بازدید کلی : 351,815
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود