loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 114 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

سوشمیتا سن نیز بزودی ازدواج خواهد کرد

سوشمیتا سن بازیگر زن سی و هفت ساله بالیوود و ملکه سابق زیبایی در جدیدترین کنفرانس خبریش عنوان کرده بزودی ازدواج خواهد کرد،وی که هم اکنون مادر دو کودک می باشد(به سرپرستی گرفته) معتقد است که ازدواج یکی از مهمترین مسائل زندگیش است. وی که از اعلام مرد مورد نظرش طفره میرود و با خنده ای کوتاه خبرنگاران را منتظر میگذارد بیان کرده من پروژه ای را امضا کرده ام که بزودی فیلمبرداریش آغاز خواهد شد پس از اتمام این فیلم تاریخ ازدواج و فرد مورد نظرم را در رسانه ها اعلام خواهم کرد.

وقتی از وی در مورد کم کار بودن و به تعویق انداختن فیلم هایش سوال شده وی گفته من با بچه هایم مشغول بودم، آنها خیلی کوچک بودند وقتی من مادرشان شدم ولی اکنون هر دوی آنها(رینی و آلیسا) بزرگ شده اند و من می توانم راحتتر به زندگی حرفه ایم هم برسم. آخرین فیلم وی "نو پرابلم" 2010 بود.

شایعه بود وی با راندیپ هودا(بازیگر) رابطه دارد که این موضوع سریعا از طرف وی تکذیب شد.

برچسب ها سوشمیتا سن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 816
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,632
  • بازدید ماه : 4,138
  • بازدید سال : 24,591
  • بازدید کلی : 351,915
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود