loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 123 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

کارینا از پروژه "رام لیلا" کنار گذاشته شد!

کارینا کاپور که قرار بود بعد از ازدواجش پروژه بزرگ سانجی لیلا بانسالی با نام موقتی "رام لیلا" را شروع کند به یکباره از پروژه کنار گذاشته شده است،هنوز دلیلی برای این موضوع عنوان نشده و شایعه هست بخاطر شروع فیلمبرداری قبل از تاریخ ازدواج کارینا که بطول می انجامد و با تاریخ ازدواج وی تداخل پیدا میکند او از پروژه کنار گذاشته شده و برخی نیز شایعه کرده اند بدلیل اینکه وی ازدواج میکند سانجی لیلا بانسالی(کارگردان فیلم) نمی خواهد لیلا فیلمش متاهل باشد!

کارینا که پس از امضا قراردادش برای بازی در این فیلم بسیار هیجانزده بوده برای شروع هرچه زودتر کار و همچنین مشتاق بازی در کنار رانویر سینگ ستاره با استعداد "بند باجا بارات" بود و حتی همبازی شدنش با او را اقتباسی از تراژدی شکسپیر و عشق بین رومئو و ژولیت عنوان کرده حال به ناگاه از پروژه خارج شده است،جایگزین وی نیز انتخاب شده پریانکا چوپرا انتخاب بعدی سانجی بوده که بجای کارینا ستاره زن فیلم خواهد شد.پریانکا نیز در آرزوی بازی در فیلمهای کارگردان رمانس ساز بالیوود سانجی لیلا بانسالی بوده است و بلافاصله این نقش را پذیرفته است.

کارینا در مصاحبه ای گفته: خارج شدن من از پروژه سانجی هیچ ربطی به تاریخ ازدواج من ندارد،من در کارم بسیار حرفه ای هستم و زندگی شخصی من هرگز مانع کار من نخواهد شد.من این فیلم را انجام نمیدهم و این موضوع نه بخاطر تاریخ ازدواج من هست، همه می دانند من وسیف پنج سال هست که رابطه داریم و مشکلی درباره کارمان با یکدیگر نداریم و نه بخاطر اختلافی بین من و سانجی ما ازدوستان قدیمی هستیم و من امیدوارم هر کس جای من در این پروژه بازی میکند موفق باشد.

سانجی اعلام کرده: تیم این پروژه برای ماه آینده(آگوست) آماده فیلمبرداری خواهند شد،من می خواهم بهترین فیلمم را ارائه دهم، فیلمی کاملا رمانتیک همراه با یازده آهنگ بی نظیر در مناطق مختلف با لوکیشن های متفاوت و دلنشین، من می خواهم ستاره زن فیلمم تمام وقت در اختیار گروه باشد تا هم وقت بیشتری برای صحنه ها داشته باشیم و هم بهترین اجراها را در فیلم،این فیلم برای اوایل سال آینده آماده اکران خواهد شد. سانجی کارگردان موفق فیلم های فوق العاده هم دیل دچوکه صنم(1999) و دیوداس(2002) می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,313
  • بازدید ماه : 3,819
  • بازدید سال : 24,272
  • بازدید کلی : 351,596
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود