loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 77 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

آنوراگ باسو: "برفی" یک فیلم بی کلام نیست!

وقتی اولین تیزر فیلم برفی منتشر شد همه ی تماشاگران و منتقدین سینما را متعجب ساخت، از اینکه قهرمان اصلی این فیلم پسری کر ولال و در کنارش دختری اوتیسمی ایفای نقش کرده و از همه جالب تر عدم وجود هر گونه دیالوگ برای ستاره های بزرگ فیلم ولی آنوراگ باسو(کارگردان) فیلمش را فیلمی بدون کلام و صامت نمی داند، وی گفته: این فیلم بی کلام نیست، افرادی که در فیلم می توانند صحبت کنند صحبت کرده اند. اما شما باید این موضوع را درک کنید که چگونه یک ستاره بزرگ بدون گفتن کلمه ای صحبت های خود را به دیگران انتقال می دهد. آنچه را که شما در تیزر فیلم دیدید همان چیزی هست که در انتظار تماشایش هستید. در فیلم دیالوگ کمی وجود دارد و این مختص این فیلم بخاطر موضوعش هست. رانبیر و پریانکا دیالوگی در فیلم ندارند و تنها توسط ایما و اشاره با دیگران در فیلم سخن میگویند و فقط ایلینا چند دیالوگ خواهد داشت.

وی در ادامه افزوده: من می خواستم فیلمی متفاوت و زیبا همراه با سرگرمی و شادی برای مردم ارائه دهم. هنگامی که شخصیت های فیلم متفاوتند این به این معنا نیست که فیلمی نامتعارف بازی شده بلکه من خوشحالم از اینکه فیلمی تجاری را ارائه خواهم داد. من در گذشته فیلمی چون موردر را ساخته ام فیلمی تاریک ولی برفی کاری کاملا متفاوت تر از موردر است و البته ژانر جدیدی که من تجربه کردم اما زندگی من هم اکنون بعد از ازدواجم متفاوت شده من دوست دارم بیشتر فیلم های خانوادگی بسازم.

برفی با بازی رانبیر کاپور،پریانکا چوپرا و ایلینا دی کروز برای 14 سپتامبر امسال ریلیز شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 728
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 4,050
  • بازدید سال : 24,503
  • بازدید کلی : 351,827
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود