loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 108 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

گفته های کاترینا کیف درباره کار با سلمان خان

بنظر من سلمان چه بعنوان یک بازیگر و چه بعنوان یک فرد هنوز همان شخصی است که من در منه پیارکیون کیا و یووراج در کنارش کار کرده ام. او همان شخص مفید و یک بازیگر خودجوش هست و همیشه کارش را با علاقه مندی فراوان انجام داده است. او با من همیشه دقیقا همین طور رفتار کرده است. او موج عظیمی طرفدار را بخود اختصاص داده است و محبوبیتی فراوان در بین آنها دارد. فیلم های اخیر وی نیز در باکس آفیس فوق العاده بوده اند. مردم اطراف او علاقه شان نسبت به او تغییر کرده است، مخاطب فیلم ها تغییر کرده است، این صنعت تغییر کرده است اما او دقیقا همان فردی است که من از ابتدا دیده بوده ام و تغییری نکرده است. او همه چیز را در حد تعادلش انجام میدهد، او مدتی بود که از فیلم های رمانتیک خسته شده بود به همین دلیل به فیلم های اکشن روی آورد و تغییری چشمگیر در روند فیلم هایش داشت. این خوب هست که وی دوست دارد تمام سبک ها را در فیلم هایش داشته باشد.

در ادامه او درباره فیلم جدیدشان صحبت کرده: در اِک تا تایگر سلمان صحنه های اکشن بسیاری انجام داده و من نیز چند صحنه اکشن داشته ام که اولین تجربه من در این زمینه بوده است. این خوب است چون من هرگز آنرا انجام نداده بودم. تیم فیلم بخوبی سازمان دهی شده بود چرا که اگر اتفاقی نابهنگام رخ داد هر چه سریعتر در صحنه حاضر باشند. اگر من لحظه ای احساس میکردم که با مشکلی روبرو خواهم شد یا در معرض خطری قرار خواهم گرفت این فیلم را قبول نمیکردم و من با اطمینان کامل تمام صحنه ها را بازی میکردم. برای من تنها مشکلی که وجود داشت ترس از ارتفاع بود. انجام صحنه های اکشن برای یک بازیگر زن مثل پیاده روی همراه با کیک خوردن نیست بلکه ترس از ارتفاع نیز به انجام آن دو چندان سختی می افزاید. من ارتفاع را دوست ندارم مخصوصا هنگامی که قرار است با طناب یا سیم از ارتفاعی سقوط کنی. من سقوط لحظه ای را می توانستم تحمل کنم اما نه سقوط آزاد، که من آن را انجام دادم و از انجامش راضی هستم.

این فیلم توسط کبیرخان کارگردانی شده و تهیه کنندگی بعهده یاش راج فیلم بوده و در ١٥ آگوست(روز گذشته) نیز اکران شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,248
  • بازدید ماه : 8,263
  • بازدید سال : 35,430
  • بازدید کلی : 362,754
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود