loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 217 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

آنوشکا شرما از کاترینا کیف قدردانی میکند

آنوشکا شرما که مشغول همکاری با کاترینا کیف و شاهرخ خان در پروژه بدون عنوان یاش چوپرا می باشد، با اینکه تنها چند صحنه را در کنار کاترینا داشته بنظر نمی رسد تا مدتی ستایش از وی را متوقف کند، وی درباره همکاریش با کاترینا کیف چنین گفته: کار در کنار کاترینا یک تجربه عالی بود. او رفتاری نرمال و دوستانه دارد. ما صحنه هایی را با هم برای فیلمبرداری در لندن داشتیم. او سخت کوش است و من از او بخاطر دستاوردهایش در بالیوود قدردانی میکنم و به او احترام میگذارم.

آنوشکا همچنین درباره همبازی شدن مجددش با شاهرخ خان پس از اولین همکاریش با او در "ربنه بنادی جودی" نیز گفته: شاهرخ دوست داشتنی، مهربان و بامزه است. او همیشه باعث سرگرمی افراد مجموعه میشود. من خوشحالم که دوباره با او کار میکنم. من فکر نمی کردم دوباره شانس بازی در کنار او را داشته باشم.

این فیلم بازگشت یاش چوپرا به کارگردانی پس از هشت سال با آخرین هیتش "ویر زرا" خواهد بود. این فیلم برای دیوالی(16 نوامبر) امسال ریلیز شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,472
  • بازدید ماه : 1,472
  • بازدید سال : 37,099
  • بازدید کلی : 364,423
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود