loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 94 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

آیشواریا رای باچان سفیر سازمان ملل متحد برای مبارزه با ایدز

آیشواریا رای باچان سوپراستار بالیوودی و بانوی زیبای سابق جهان بعنوان سفیر سازمان ملل متحد از طرف آژانس مبارزه با ایدز برای گسترش آگاهی و پیشگیری از اچ آی وی در میان کودکان انتخاب شده است. آیشواریا نیز از جمله چند ستاره بالیوودی است که از ژوئن سال گذشته از عمده فعالان این طرح جهانی شده است، که در هند و بیست و یک کشور آفریقایی متمرکز شده اند. این طرح جهانی با هدف از بین بردن عفونت های جدید اچ آی وی در میان کودکان تا سال 2015 می باشد و تا جایی که امکان دارد زنده نگه داشتن مادران آنها از طریق دسترسی به پیشگیری از اچ آی وی و خدمات درمانی.

آیشواریا پس از انتصابش به این سمت بیانیه ای در محل برگزاری قرائت کرده: افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به سلامت، به ویژه مربوط به زنان و کودکان، همواره یک اولویت برای من بوده است. من در ابتدا مانند یک دانش آموز وارد این طرح شدم و حالا با انتخابم در این سمت می توانم هر آنچه را که آموخته ام و در توانم هست ترویج دهم. من نمی خواهم در این طرح فقط بعنوان یک نماد تبلیغاتی و تنها بخشی از پلت فرمی باشم که در آن نقل قول های من بیان شده. این یک نقطه عطف در زندگی من است و سازمان ملل این فرصت را به من داده تا بتوانم همراهی مفیدی در این طرح داشته باشم. این یک گام بسیار مثبت است و امیدوارم با این طرح ایدز را تا سال 2015 ریشه کن کنیم. این یک مسئولیت همگانی برای ماست و مطمئنم ما می توانیم و رسیدن به آن ممکن است. در حال حاضر من بعنوان یک مادر شخصا می توانم شادی ها و نگرانی های هر مادری را درک کنم و امیدوار بودن به آینده فرزندان بدون اچ آی وی آنها را. من معتقدم که هر کودک متولد شده باید عاری از این ویروس باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 493
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,309
  • بازدید ماه : 3,815
  • بازدید سال : 24,268
  • بازدید کلی : 351,592
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود