loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 232 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

تونیکل خانا و آکشی کومار صاحب دختری پربرکت شدند

تونیکل و آکشی که در ژانویه 2001 با هم ازدواج کرده اند و یازده سال از ازدواجشان میگذرد، خداوند دومین فرزندشان را دختری پربرکت و دوست داشتنی به گفته آکی به آنها عنایت کرده، آراو اولین فرزند آنهاست که در سال 2003 به دنیا آمده است. آکشی از خوشحالی بی حد و اندازه اش در توییتی که گذاشته احساساتش را چنین بیان کرده: هیچ احساسی در زندگی بهتر و بالاتر از این نیست که فرزندت به دنیا آید، من در حال حاضر نمی توانم از شادی زیاد احساساتم را با کلمات بیان کنم. ما در حال حاضر با یک دختربچه دوست داشتنی و پربرکت که بنظر میرسد درست مثل مادر و مادربزرگش هست روبرو هستیم، من تشکر میکنم از همه شما به خاطر عشقی که در این مدت زمانی خاص نسبت به من داشته اید، بی نهایت دوستش دارم؛ او افتخار باباست.

ما هم این شادی بزرگ را به آکشی و همسرش تبریک عرض میکنیم. آکشی همچنین در حال تبلیغ برای فیلم جدیدش "اُ مای گاد" می باشد که برای 28 سپتامبر ریلیز شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 3,382
  • بازدید سال : 23,835
  • بازدید کلی : 351,159
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود