loading...
ابردانلودی ها| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
abardownloadiha بازدید : 99 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود UEFA Euro 2012 Poland vs Greece HD 720p مسابقه فوتبال لهستان و یونان جام ملت های اروپا
| مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا - لهستان و یونان - 08.06.2012 با کیفیت HD 720p |

| گل های بازی + مراسم افتتاحیه + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پوشش کامل مسابقات یورو 2012 -|

توقف لهستان مقابل يونان در ديدار افتتاحيه

افتخار داریم برای اولین بار در سایت های ایرانی بازی های جذاب جام ملت های اروپا Euro 2012 را با کیفیت بالا برای شما کاربران عزیز آماده کنیم.امیدواریم بتوانیم همه بازی های این جام را تا آخرین بازی ، برای شما کاربران آماده سازیم و افتخاری دیگر از کسب رضایت شما برای سایت 20 رقم بخورد

ديدار افتتاحيه جام ملت‌هاي اروپا يورو 2012 ميان دو تيم فوتبال لهستان و يونان از گروه اول جام ملت‌هاي اروپا ساعت 20:30 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت کارلوس ولاسکو کاربالو داور اسپانيايي آغاز شد.در اين ديدار لهستاني‌ها بازي را بهتر آغاز کردند و موقعيت‌هاي خوبي را بر روي دروزاه يوناني‌ها بوجود آوردند.در دقيقه 17 لواندوفسکي روي پاس بلاژيکوفسکي دروازه قهرمان سال 2004 اروپا را باز کرد تا ميزبان مزد حملات خطرناک خود را بگيرد
در ادامه دو تيم موقعيت‌هاي خوبي را روي دروازه يکديگر تدارک ديدند اما نتيجه‌اي نداشت تا اينکه در اواخر نيمه اول در دقيقه 44 پاپاستاتوپولوس بازيکن يونان دومين کارت زرد خود را از داور بازي دريافت کرد و از زمين اخراج شود تا يوناني‌ها 10 نفره به ادامه بازي بپردازند.

برای خواندن گزارش کامل و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



abardownloadiha بازدید : 114 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Euro 2012 Patch - بازی فوتبال تکاملی 2012 + آپدیت یورو 2012
(91/3/19) تغییرات:

پج جدید با نام PesEdit Euro 2012 برای اضافه کردن یورو 2012 همراه با توضیحات نصب این پچ اضافه شد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.


abardownloadiha بازدید : 97 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود انیمیشن Appleseed

ژانر : انیمیشن , تخیلی , اکشن

سال انتشار: ۲۰۰۴

حجم: ۷۷۵ مگابایت

کیفیت: BluRay 720p | بسیار عالی

اسکرین شات :دارد

زیرنویس فارسی : ندارد

لینکIMDB

خلاصه داستان : با پایان جنگ جهانی سوم ، شهر “اُتوپیا” برای ایجاد زندگی آرام بوجود میاد. ساکنان این شهر ، انسان ها و “بئوروید” ها (انسانهای مصنوعی) هستند و در ظاهر زندگی آرامی دارند ، اما اتفاقاتی در حال وقوع است. در این حین ، یکی از بازماندگان جنگ ، به نام “دنون نوت” پدیدار میشه ، در حالیکه میراثی حیاتی برای این شهر داره. …


abardownloadiha بازدید : 89 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Electric Stick Challenge 3D - بازی موبایل میله الکتریکی

بازی Electric Stick Challenge 3D یک بازی فکری و تمرکزی است. در این بازی شما باید با حرکت دادن میله یا تکان دادن گوشی، میله الکتریکی را بدون برخورد به لبه ها به مقصد برسانید تا برنده شوید.


abardownloadiha بازدید : 72 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

پک والپیپر با موضوع بازی فوق العاده زیبای Max payne 3 با کیفیت HD و رزولوشن 2560×1600 برای دانلود قرار داده شده است.تا زمان انتشار خود بازی (امروز یا فردا) از تصاویر آن لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


abardownloadiha بازدید : 155 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه صد پلاگین برای فتوشاپ 100Adobe Photoshop Plugins

فتوشاپ را می توان بهترین نرم افزار ویرایش عکس در دنیا دانست که با استفاده از آن می توانید تصاویری باورنکردنی و خارق العاده بسازید . برای افزایش قابلیت های فتوشاپ بخشی به نام Plugin وجود دارد که با استفاده از پلاگین ها می توانید ویژگی هایی جدیدی را به فتوشاپ اضافه کنید . در خیلی از برنامه ها از افزونه یا همان پلاگین پشتیبانی می کنند که این کار دلایل زیادی دارد از جمله آنکه به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا برنامه کاربردی را گسترش دهند، حجم برنامه کاربردی را کاهش دهند، از ویژگی‌هایی که در آینده کشف می‌شوند پشتیبانی می‌کنند و کد منبع را از برنامه کاربردی به علت ناسازگار بودن لایسنس نرم‌افزار، جدا می‌سازند . برای شما مجموعه ای All In One از 100 پلاگین کاربردی فتوشاپ را به صورت رایگان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست آن ها را مشاهده نمایید.


abardownloadiha بازدید : 84 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Aparat - نرم افزار موبایل آپارات

آپارات یک سایت اشتراک ویدیو به زبان فارسی به نشانی www.aparat.com است. بوسیله نرم افزار موبایل آپارات می توانید با چند کلیک ساده به بانک بزرگ ویدیو های آن دسترسی پیدا کنید.


برخی از امکانات نرم افزار نسخه 1.0 بتا
- امکان مشاهده ویدیو
- نمایش لیست پربازدیدترین ویدیو ها
- نمایش لیست ویدیوها بر اساس طبقه بندی
- امکان جستجو ویدیوها
- مشاهده اطلاعات ویدیوها شامل مشخصات، کامنت ها، ویدیوهای مشابه، ...
- امکان دانلود ویدیو روی گوشی با فرمت flv
- مشاهده ویدیو در حالت تمام صفحه


abardownloadiha بازدید : 93 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

تم زیبا و بسیار جذاب Doggy Doll برای آیفون

تم جذاب و بسیار زیبا با عنوان Doggy Doll برای تلفن همراه هوشمند آیفون آماده دانلود کرده ایم. اکثر افراد روزانه چندین مرتبه با گوشی خود سر و کار دارند به همین دلیل پس از مدتی محیط کار گوشی هر چه قدر هم که زیبا باشد برای آنها خسته کننده و تکراری می شود. به وسیله این تم زیبا که برای تان قرار داده ایم می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر داده و باعث زیبایی و تنوع شوید. این تم بسیار زیبا را در ادامه از وب سایت 20ir دریافت کنید.


تعداد صفحات : 102

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 1,701
  • بازدید سال : 37,328
  • بازدید کلی : 364,652
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود